gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Áldott karácsonyt kívánok!

2010.12.23. 10:49

szerző: gagyiwood

Holnap Szenteste. Nagy készülődésem az idén nem volt, és nem is lesz. Anyut hazahozom holnap délelőtt az otthonból, ha nem lesz olyan szétesett állapotban, hogy nem merem kimozdítani a megszokott környezetéből, akkor hozom. Egyedül leszek vele, a bátyám inkább egyedül ünnepel. Ki-ki a maga módján...

Remélem, nektek lesznek édes, fahéjillatos, ok nélkül mosolygós karácsonyi napjaitok. Nekem is voltak ilyenek, és lesznek is még. Talán ez a három nap is rejt majd magában szépséget számomra. Anyu talán érezni fogja, hol van, kivel van, és hogy szeretem. Talán a lelkében maradt még annyi az emberből és az anyukámból, hogy örömet tudjak neki okozni. 

Emlékszem, évtizedeken keresztül úgy készültem az ünnepekre, olyan várakozós örömmel, olyan tervezgetős boldogsággal, amiben csak a szép érzések kaphattak helyet. Hogy tud így megváltozni egy élet? Másnak még tudok kívánni áldott ünnepeket, örülni is tudok az örömének, nektek is szurkolok, hogy adjatok igazi fényt ezeknek a napoknak, én mégse várom már őket. Az a jó, hogy azt még hinni tudom, hogy lesznek még édes várakozással teli decemberi napjaim, de ennél több optimizmus most nem fér a lelkembe. 

Kívánom nektek, ne túl sok ajándék legyen a fa alatt, és ne  túl sok étel az asztalon, inkább rengeteg beszélgetés, nevetgélés, séták és imák tegyék gazdaggá az ünnepi napjaitokat. Becsüljétek meg, amíg tart. És akit szerettek, annak mondjátok meg. Amíg van, akinek mondhattok szép szavakat.  

 

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr582534297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcsi72 2010.12.23. 12:20:24

Köszi szépen az idei sok-sok blogbejegyzést és kívánom neked, hogy sokkal boldogabb legyen a karácsonyod annál, amit most remélsz!

Deothora 2010.12.23. 16:35:19

Boldog Karácsonyt kívánok neked Cita, és kívánom hogy legyen annyira boldog amennyire szeretnéd.

Anna033 2010.12.24. 09:54:31

Viszont kívánok neked is Cita minden jót az ünnepekre. Édesanyáddal, igazi örömmel. Nem lehet most könnyű neked, de az írásaidból úgy gondolom, erős vagy. Kibírod ezt is. Jövőre ugyanitt találkozunk. Meg akét ünnep között is, úgy értem. Ki nem hagynám.

gagyiwood 2010.12.24. 10:12:18

Köszönöm, lányok a szép és igaz szavakat. Ezek érnek a legtöbbet. Megfizethetetlenek. Talán majd újabb szavakkal, az enyémekkel kiérdemlem őket. Puszi nektek...

t.zita 2010.12.25. 17:30:36

Kedves Cita! Pár hete találtam rá a blogodra, azóta olvasom, de még nem szóltam hozzá. Az én anyukám is otthonban van, eddig karácsonykor és nyáron elhoztuk 1-2 hétre. Neki öröm volt, nekem 24-órás szolgálat. Idén már nyáron sem hoztam el, és csak Szenteste voltunk együtt a nővéremnél.
Szép, hogy Te még nem így gondolkodsz.
Szeretettel üdvözöllek és minden lelki jót, erőt kívánok!
Tarján Zita

Sylly 2010.12.25. 23:43:28

Nagyon boldog, békés, szeretetben gazdag, áldott Karácsonyt neked és mindenkinek!

gagyiwood 2010.12.26. 09:01:16

Zitám, és Syllym, nektek is áldott ünnepeket kívánok! Anyu egészen jól bírja, én fáradok, de ma még kitartok, hogy a karácsonyt végig itthon töltse. És próbálok rákészülni, milyen lesz holnap visszavinni, és ott is hagyni. Bármilyen nehéz is vele, újra előjött, milyen volt még akkor vele lennem, amikor ő még ő volt. Most, ilyen halványan is az anyukám. Nem akarom visszavinni, közben alig várom, hogy kipihenhessem magam, tehát mégis vissza kell vinnem. Micsoda hülye érzés! Talán nem kéne ennyit éreznem. Ja, meg a Hold is lenne inkább vanília fagyiból...

bonettika 2010.12.26. 18:42:16

Áldott Békés Boldog Karácsonyt kívánok Drága Cita neked és édesanyukádnak is))) Minden kedves kommentelőnek Boldog Karácsonyt!))

fuligula 2010.12.26. 22:12:43

Boldog utó-Karit kívánok én is mindenkinek! Köszönjük, Cita, hogy megosztod velünk életed érzéseit, kérlek, maradj meg ennél a jó szokásodnál. Követlek, és erősítelek. hajrá! Az élet túl rövid. Gárdonyi szavaival: " Egyszerű pásztor arcra borulj, Lélekben éledj és megújulj."

gagyiwood 2010.12.27. 15:59:13

Anyut ma reggel vittem vissza az otthonba. Nagyon fáradt, de boldog vagyok, mert szépen sikerült a karácsony! Karácsony jellege nem nagyon volt, de szeretet az volt benne, méghozzá jóóó sok. És ez a lényeg!
Köszönöm, hogy velem vagytok, és ígérem, nem fogok megváltozni. Akinek így is jó vagyok, az velem marad, akinek más kell, keresgéljen másfelé. Így jó ez. Bonettika és Fuligulim, még karácsonykor is rám néztetek, ez nagyon melenget belülről...

Csabesz47 2010.12.29. 10:30:49

Nem vagyok nagy karácsonyozós, túl sok a habcsók benne. Nem szeretem a túl édeset. Cita azt írtad, mindekinek tudsz szépet kívánni, ha te nem is érzed. Igen, ln is így vagyok vele. Nekem sok, de aki szereti, annak legyen igazi ünnep. Ugye írsz még idén? legalább egyet. Ami már ünnep nélküli, itthon vagyok, a cég a két ünnep között leállt, olvasgatni való időm van és téged jó olvasni. Most olvastalak végig. Egyben az egész nagyon tömény, de nagyon bejön nekem. De azért ne bízd el magad, oké?

Krimhild 2010.12.30. 17:06:38

Holnap itt az idei év utolsó napja. Ez alkalomból kívánok Neked, Cita, egészséges, békés, boldog, kiegyensúlyozott és minden téren sikeres újesztendőt. Magunknak meg sok-sok blogbejegyzést Tőled, amelyek elindítják bennünk a gondolatokat, s összekötnek Veled!

gagyiwood 2010.12.30. 18:48:42

Csabeszem, nem bízom el magam. Vagy ha igen, nem kötöm a nózidra! A dicséretet meg szeretem. Mint mindenki. Holnap talán írok valamit. Lelassult a pörgésem, az év vége nyugis lesz. Nekem ez a fontos benne. Átgondolni, tervezni, megköszönni, elheverve álmodozni...
Krimhildem, nagyon köszönöm, hogy összekötötted magad velem. Én is veled. Összegabalyodva jó...
süti beállítások módosítása