gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Itt a naaaaagy sze-he-re-he-le-hem napja! Évente egyszer, egyetlen napra azt hazudjuk magunknak, hogy tudunk önzetlenül szeretni. Aki szerencsés, még el is hiszi. Rózsaszín szívecskék, rózsaszín plüss állatkák, piros rózsa vödörszám, uram bocsá' még rózsaszín vibrátorok is kelletik magukat, hogy vigyük őket haza, hátha ettől igazibb lesz az életünk...

A karácsony szépsége és tisztasága után egy újabb nap, amit a biznisz  és a média bemocskolt és maga alá gyűrt. Mi meg hagyjuk. Vesszük a sok idióta, értéktelen kacatot, mert muszáj megvenni őket. Mert elvárás lett, hogy a szerelmet demonstratíve ünnepelni kell. Ja, ha már élni nem igazán tudjuk, akkor tegyünk úgy, mintha. 

Remélem, ti, akik olvastok, nem veszitek magatokra, amit írok, mert ti élitek az érzéseiteket, nem pedig tüntetőleg magatokra aggatva rohangáljátok végig a napjaitokat. Mert a rózsaszín szívecske önmagában nem több, mint egy rózsaszín szívecske. Jelkép. Dísztárgy. Giccs, kinek mit jelent. Ha szeretitek azt, akivel megosztjátok az életeteket, akkor meghallgatjátok, ha baja van. Ha hülyeséget csinál, megbocsátjátok. Ha feldühít, kidühöngitek magatokat, aztán odamentek, és megbeszélitek. Ha le kell valamiről mondani, akkor lemondtok. És ha mindezeket a társatok is megteszi értetek, akkor tudjátok, mit jelent szeretni. Meg is érdemlitek, hogy szeressetek és szeressenek titeket.

Ha nektek a Valentin-nap azt jelenti, hogy kicsit jobban figyeltek életetek társára, apró gesztussal fejezitek ki azt, amit MINDENNAP kifejeztek simogatással, rámosolygással, "ma én mosogatok, te csüccsenj le kicsit, és pihenj!" mondatokkal, akkor felőlem annyi rózsaszínt pakolhattok magatok köré, amennyit csak akartok! De CSAK akkor... 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr452657581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna033 2011.02.14. 11:11:55

Igazad van Cita, én is hányok ettől a sok hazugságtól. A kapcsolatom nemrég menr szét, de azért remélek én is jobbat. Nem ilyen csöpögös hazugságot, amit a Valentin nap terjeszt. Ha egy férfi figyelmetlen, nem tisztel, nem sokat érnek a rózsák. Vagy a tulipán, mert nekem ez a virág a kedvencem. Ha van olyan nő akit el lehet bályolni egy rózsaszín izével, az nem komplett!

Deothora 2011.02.14. 14:03:27

Szóval alapvetöen úgy érzem hogy a Valentin nap nélkül is megvoltunk eddig, mind kultúrális szempontból, mind pedig érzelmileg.
Én lassan 7. éve vagyok együtt a párommal, de mi nem ünnepeljük, nincsenek nálunk naaaagy rózsa csokrok/amúgy sem szeretem a rózsát/ és szehehrehehehelem sincs, csak szerelem.

Tudod Cita az apró gesztusokról jutott eszembe valami: az én párom úgy dolgozi hogy kedden reggel elmegy és csak csütörtök este látom viszont, minden hétfö este nehéz szívvel pakolom neki a koffert...de mivel a párom édes szájú, minden hétfö este teszek a kofferbe egy kis édességet/ egy tábla csokit, vagy a kedvenc bonbonját stb./ és a csomagolásra mindíg írok neki vicces kis üzeneteket mint pl. "Aszpirin <--az idegeidre" és ilyen apróságok és a végére odabiggyesztem hogy "szeretlek"...
Múltkor beszéltünk erröl és mondtam neki, hogy amikor este, munka után, agyon idegesítve kinyítja a hotel szobában a koffert, akkor azt szeretném hogy, ez az apró gesztus legyen az az ölelés neki, amit adhatnék ha bejönne az ajtón...remélem érted hogy mit szeretnék mondani.
Pedig nincs minden héten valentin, nincs minden héten karácsony, csak én és Ö....
Cserébe nem mormog ha megkérem hogy csinaljon egy kávét nekünk, vagy ha felhívom hogy ugorjon már be valamiért a boltba hazafelé mert elfejetettem, és nincs anyázás akkor sem ha éppen, haverozás helyett engem kell otthon ápolni mert valami "gedhát2 összeszedtem....
Szóval se rózsaszín vibri, se plüs szivecske, se nagyon piros lufi...csak Ö meg én, az van, de az nagyon.
süti beállítások módosítása