gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Sajnálom, hogy egy ideje megint váratlak titeket, és aggódnotok kellett értem. Sose aggódjatok, ha baj van, azt ki kell adnom magamból, ahogy anyukám halálát is megosztottam veletek. Persze, azért az emilkék örömet okoztak, mert hogy hiányzom. Na, ezt jól megaszondtam: nem kell aggódnotok, de azért aggódjatok, és ezt írjátok is meg... Egy hiú írótól mentsen meg mindenkit ennek a golyóbisnak a teremtője!!!

Tudjátok, a gondolatok furcsa jószágok, el-elkóborolnak, ilyenkor terelgetni kell őket, máskor meg akkor is jönnek, ha a gazdi nem akarja őket látni sem. Amióta írok, így megy ez. Amikor az első könyvemet írtam, fél napot írtam, fél napot aludtam. Nyári szünet volt a suliban, megtehettem, hogy ilyen szokatlan napi beosztásban éljek, és három hét alatt meg is szültem az első szellemi gyermekemet. Amikor a végére értem, elöntött a rémület, mi van, ha én is "egykönyves" szerző vagyok? Mi van, ha ennyi volt a szavak áradás, és nem több? Aztán elindult az új tanév, és megint áradni kezdtek a szavak. Néha elapadnak, mint aszály idején a patak. Bőségesen zubogó-hömpölygő folyam helyett halkan csörgedező csermely lesz belőlük, de soha, SOHA ki nem száradnak bennem, és ez a lényeg.

Mostanság a napi átlag tizenkét órás munka ennyi csobogást-csörgedezést hagy meg nekem, elhalkultak a szavak, de a vágy, hogy megint befelé forduljak, és mélyen belenézzek önmagamba, ez nem változott. Úgyhogy türelmesen várok. Ilyenkor csak ennyit lehet tenni. A türelem szép erény, és én bőségesen meg vagyok áldva vele. Gabó barátnőm mondta nemrég, hogy több mint húsz éve barátok vagyunk, de még egyszer sem veszekedtünk, és ezen mindig vigyorognunk kell, ha előkerül a téma. Ha belegondolok, a többi barátommal se kaptam még össze. Amire akár büszke is lehetnék, de nem vagyok, egyrészt mert a vééégtelen szerénységem tiltja, másrészt meg nekem semmi közöm hozzá. A természetem ilyen, és kész. A tanításban el se tudjátok képzelni, mekkora áldás ez!

Ja, még valami. Anyukám halála óta "koreázok", vagyis a tévében rákaptam a koreai sorozatokra, kezdtem a Palota ékkövével, aztán jött a Silla, most meg A királyi ház titkai, és olyan menekülési utat adtak az estéimen, a pokolból kifelé vezető utat, amikor nem a veszteségemen kellett rágódnom, hanem belefeledkezhettem valami szerintem szépbe... hogy ezért örökre hálás leszek Dél-Koreának, akkor is, ha fogalmuk sincs ott a világ másik felén, ki is az a Szabó Karmencita. Annyira boldoggá tesznek ezek a lassú sodrású, leheletnyi rezdülésekkel ezernyi érzést közvetítő, pont az én egyéniségemnek megfelelő filmek, hogy nem tudok betelni velük. Már a hatodik sorozatot töltöm le a netről, és élem bele magam a Kelet világába. Tudom, hogy menekülés, tudom, hogy manipulálnak a sorozatok készítői, tudom, hogy az érzelmeim elfogulttá tesznek velük szemben, de ezek mit sem számítanak. A boldogság számít, ha nézhetem őket.

Amikor anyu meghalt, az orvos írt fel nyugtatókat, mondták, akik szeretnek, szedjem őket nyugodtan, ha segítenek. Meg rúgjak be, ha az enyhíti a szenvedést, nem számít. Meg bőgjek, mint a szamár, ha az a jó nekem. És én egyiket se csináltam, mármint az első borzalmas napok után. "Koreáztam" helyettük, és ma is ezt teszem. És jó ez így, nagyon jó. De Ti azért hiányoljatok, olvassatok, ha írok pár sort, és ígérem, ha az időm engedni fogja, és a szavak kiszabadulnak a fáradtság markából, újra megosztom veletek, amit gondolok. Ahogy most is teszem.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr862925438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna033 2011.05.25. 09:17:08

Már hiányoltalak, igazad van. Most jöttem rá, mennyire rászoktam a blogodra, hogy nem találtam tőled semmit. Nyáron kicsit aktivizálhatnád magad. Igéret szép szó, ha megtartják úgy jó.

gagyiwood 2011.05.28. 11:21:02

Annám, jólesik, amit írsz. Ha rám szoktál, az jó szokás, mármint szerintem. Én is rátok szoktam, és ez jó lenne, ha így maradna. Ha valamelyikteknek van ötlete, miről írjak, vagyis miről beszélgessünk, akkor rajta, írjátok meg, de inkább ide, ne emilkében, hogy mindenki lássa, és hozzája szólogathasson. Nekem még három kemény hetem van, egész napos melóval, utána szünet jön, addig is maradjatok velem, jó?

katya1 2011.06.01. 12:48:16

Én is gyakran fordulok segítségért filmekhez, sétához, jó beszélgetéshez, ha más nem segít a bajomat elfelejteni. Koreai sorozatot még nem néztem, de lehet, hogy belenézek. majd írok e-mailt, és ugye megírod, honnan töltesz le ilyeneket?

t.zita 2011.06.02. 14:17:22

Holnap elutazom 3 hónapra Ausztriába szobalánynak. Német szakos vagyok, óraadó tanár, nyárra semmi jövedelmem nem lenne. Így kapok 1000 eurót tisztán - egy hónapra. Szállás, koszt ingyenes. Nem vagyok elmenős típus, most, 54 évesen megyek ki először. Itthon nem élek meg. (Cita, ez is lehet egy téma: Miért kell elmenni, hogy megéljünk?) Kint sok állás van, ez az 1000 euró a minimálbér. Alapfokú némettudással már bele lehet vágni:
Ez a portál főleg osztrák állásokat kínál. Be kell írni, hogy milyen állást keresel: pl. Zimmermädchen (szobalány), Abwäscher(mosogató), Küchenhilfe (konyhai kisegítő), de beírhatod a szakmádat is, akkor még többet kereshetsz:
jobroom.ams.or.at/jobsuche/FreieSuche.jsp?type=facetsearch&facetfield=bundesland&facet=Steiermark

Ez a másik pedig főleg német állásokat ajánl. (Mindkettőnél találni a másik ország állásaiból is.)
jobboerse.arbeitsagentur.de/vamJB/stellenangeboteFinden.html?execution=e1s1&d_6827794_p=1
Majd szeptemberben mesélek.
Sziasztok!

t.zita 2011.06.02. 20:50:02

A Jobbörse linknek egy másik oldala. Lent a sok Helfer- azaz segítő / segédmunka.
Én a Hotel-t javaslom, de lehet böngészni.

gagyiwood 2011.06.07. 23:23:19

Zitám, jó utat, sok megkeresett eurót, és ne foglalkozz azzal, miért kell idegenbe menni, ha élni is akarunk, az éppen nem éhenhalás helyett. Mocsok világ ez, és nem a tisztulás felé halad. Tedd a magad kis világát szebbé, gondolkodj, érezz, és mutass vigyorogva fityiszt mindenkinek, aki azt sugározza feléd, csak a pénz méri az embert. A pénz nem mér. Vagy van, vagy nincs, de nem mér semmit, amitől ember az ember. Keress meg annyit, amennyi kell, és élj a saját igazságodban. Mást úgyse tehetsz, ha már egyszer tisztességgel lettél megverve... Vigyázz magadra!
süti beállítások módosítása