gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Bocsánatos köszöntő

2010.10.13. 10:13

szerző: gagyiwood
Eltűntem egy hétre, bocsánatot kérek tőletek, feleim! A számítógépem úgy döntött, frissítésre szorul, én meg az alaplap telepítő lemezét elkevertem valahová... Ha nincs két csodálatos barát, Pami és Matyi, akkor még mindig a monitorom fekete felületét bámulhatnám. Matyinak olyan keze van!!! Mondjuk, esze is van a keze mögött, mert megmentett engem, Pami meg végtelen türelemmel segített a megmentésemben. Na, ha ILYEN barátai vannak az embernek, az isten áldása... Valami ciki van, mert ahogy itt irogatok, nem stimmel a szerkesztési felület. Nem tudok sorkizárással írni, nem tudok más színnel kiemelni... nem értem, mi a pálya. Így kicsit ronda, de amíg kitalálom, mi a franc baja van, addig is elküldöm nektek ezt a pár sort, hogy tudjátok, újra itt vagyok ám! Mert ugye, hiányoztam nektek? Ugye igen? Ha igen, kérek pár lelkesítő szót, hogy újra beizzítsam a mindenemet, és kezdjem újra ostorozni Gagyiwood hülyeségeit. Ráfér a drágára egy kis csapdosás...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr72367468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna033 2010.10.13. 10:48:21

Na végre! Már nem tudtam, hova tűntél. Ha a számítógéped már jó, akkor várom az újabb gondolatokat. Csiszolod az agyam. Vagyis élesíted. Köszke.

marcsi72 2010.10.13. 13:11:04

Jó hogy újra írsz, téma akad bőven...

kaltib 2010.10.13. 14:17:35

Írjon csak várjuk ezerrel ha nincs ötlet akkor lenne egy két tipp:pl.:a sztárok celebség mögötti élete(lásd:Kovács Lázár),miért épp itt lesz étterme Denironak.Na mindegy,csak ötlet, de szerintem nincs rászorulva!Várunk, várrunk türelemmel!

asztrid90 2010.10.13. 15:50:26

Már megijedtem, hogy vége...:( De örülök , hogy újra olvashatok egy kis kritikát...Már alig várom !:))

Sylly 2010.10.14. 19:29:04

Eddig lusta vótam regisztrányi, de ezé má muszáj vót. Azt hittem kifogyott a lendületed a celebvágásból. Nehogy már abba hagyd! Üsd,vágd megérdemlik. ;-) Hajrá!

gagyiwood 2010.10.14. 20:39:54

Örülök, hogy örültök nekem. Én is nektek... És már itt is a legújabb okosságom a belbecsről. A külcsínről is írok, de az nem sokat számít. A világunk forgását nézve a kevésnél is kevesebbet ér a külső. Mert oly sokszor rohadó belsőt sejtünk mögötte. Rothadt gyümölcs meg akármennyire is mosolyog ránk a piacon, nem vesszük meg. Mert nem kívánunk beleharapni. Hm?

Cody UK 2010.10.17. 16:06:39

Udv, kedves Cita! Igen eljott ez a napi is , igy hat mostantol tegezodunk ahogy szeretted volna. :) Orulok hogy sikerult megcsinalni a gepedet es visszajottel kozenk. Az uj oldal stilusod nagyon tetszik ez olyan hozzad illo. :) Mar csak azt kell rajta csinalni amit javasoltam neked. :)
süti beállítások módosítása