gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Mindenkitől bocsánatot kérek! Egyszerűen nem érdekelt az elmúlt hónapokban annyira mélyen semmi, hogy ide akartam volna jönni, hozzátok, beszélgetni. Számtalanszor gondoltam rá, aztán nem léptem semmit. Helyben jártam. A nyár ócska lett, állás sehol, pénz sehol, magántanítványok hébe-hóba, nyaralni nem tudtam elmenni sehová... Főttem a levemben. Gondolom, Nektek is volt már ilyen nem mozdulós időszakotok.

Túljutottam rajta. Még most se tudom, merre kéne mozdulnom, de már haladok, és nem visszafelé. Érik bennem valami nagy változás, de már nem passzívan nézem, mit hoz a külvilág, már én is lépegetek felé, érjünk össze minél előbb.

Gyerekkoromból olyan emlékek törtek fel, olyan rettenetes emlékek apámról, forró magma öntött el, és még mélyebbre lökött a magam poklába. Nagyon mélyről nagyon nehéz feljönni. Érdekes, apám alkoholista volt, már húsz éve halott, nem is haragszom már rá, nincs miért szidni őt, akkor miért most jött elő a sok mocsok? Én nem kértem. Anyu halála lötyögtette meg a múltamat?

Nektek milyen volt ez az év? Én már mennék téli álmot aludni, egészen tavaszig. Ha a 2012 olyan lesz, amilyennek innentől látszik, akkor 2013 tavaszáig akarok aludni. Egyenlőre ennyi. Kevés dolog érdekel, a celebek egyáltalán nem. Ami meg foglalkoztat, arról nem tudok beszélni. Vagy nem lehet róla beszélni, olyan kényes kérdés. Van olyan téma, amit csak magunkkal merünk megbeszélni... Írjatok, ha hiányzom. Írjatok, ha beszélnétek. Írjatok, ha segítenek a másokkal megosztott szavak. Én is igyekszem felébreszteni a régi énemet. Még megvan valahol, csak keresgélni kell...

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr263394581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t.zita 2011.11.19. 01:40:56

Cita,Isten hozott újra a "klub"-ban! Örülök, hogy "csak" lelki gondok voltak, azon talán könnyebben túl leszel, mintha valami betegség lenne.
Nekem sincs állásom, a fél megszűnt a MIOK-ban. Volt egy nyelvtanfolyamom, a következőre januárra hívnak, akkor is alulfizetve, mert van másik 10 kolléga a helyemre.
Ismét kifelé kacsingatok az országból és böngészek az interneten, mert nincs meg itthon a megélhetésem.
Ha az embernek nincs meg "a mindennapi kenyere", akkor a kedve is elmegy mindentől. Ilyenkor jól jön a hit, hogy erőt merítsünk a gondok elfogadásához és megoldásához.
Minden jót Neked, Cita, és mindenkinek, aki Téged olvas!

fuligula 2011.11.23. 09:10:08

Szia! Én is örülök, hogy itt vagy, a "klub"-ban! Hát nálam is hasonló a helyzet! Szerelem a kanyarban sincs, lassan egy éve parlagon heverek.:) Besoroztak közmunkára, még nem tudom, hogy sepregetni vagy leveleket fogok hordozgatni a diplomámmal.:)Van még három vizsgám a második diplomám megszerzésééig, de lehet hogy azt se tudom pénzre váltani. És a hit! Igen t.zita! Képzeljétek a helyi pap felkért, hogy tartsak hittant a gyerekeknek, mert nincs tanár és Rám gondoltak! Ennek viszont örülök, kicsit kiléphetek a beszűkülésemből. Kitartás Cita és mindenkinek!:))

t.zita 2011.12.24. 23:54:05

Boldog karácsonyt, Cita, látom elmaradtak sokan, csak Fuligulával nézünk ide gyakran, Te sem válaszolsz.
Tudunk valamit segíteni? Egy kis beszélgetés karácsonyi sütemények társaságában? A legrosszabb, ha egyedül őrlődsz.

t.zita 2011.12.31. 13:16:54

Boldog(abb)új évet mindenkinek!
Kár, hogy Cita nem ír rendszeresen, sokan elmaradtak, nyugodjunk ebbe bele?
Nem segíthetünk valamiben?
süti beállítások módosítása