gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Soha egyetlen Megaszárt nem néztem meg, és amit a másik csatorna csinált, tehetségkutatót, azt se. Még a nevére se emlékszem. És még csak azt se tudom, miért nem néztem legalább beléjük. Azt tudom, idegesített, hogy rétestészta módjára nyújtják a végtelenségig, de ha felvettem volna, jól belepörgetve az unalmas részekbe, csak a lényeget megnézhettem volna belőlük. Mégse tettem.

Na, most eljött a változás az életemben. A Megasztárt most se nézem. Az X-faktorból csak a két héttel ezelőttit láttam, okosan felvettem, és a felesleges részeken átpörgettem magam. Pofátlanul négy rekámblokk is volt a műsorban, ami simán eléri az elviselhetetlen szintet, ha valaki élőben nézni. Múlt héten Bécsben voltam, elfelejtettem beállítani a masinámat, így lemaradtam a műsorról. Sebaj, mire jó a Youtube, ha nem erre? Amire kíváncsi voltam, azt megtaláltam. És az, amire rákerestem, az a repedt fazék hangú, rajzfilm figura arcú Király L. Norbi volt. 

Hetekig futottam bele a Megás és Faktoros résztvevők nevébe a neten, egyszer se horgadt fel bennem az érdeklődés, hogy utána járjak, kik is ők? Eddig se néztem, ezután se fogom, gondoltam, és teljes közönnyel figyeltem a híreket a két szuperprodukcióról. Amit tudtam/sejtettem az ilyen műsorokról, az elrettentett tőlük. A reklámról szól az egész. Mármint a csatornáknak. A versenyzők meg beleélik magukat, reménykednek, aztán sorra esnek ki, és próbálhatnak visszaállni a régi életükbe. Ha meg a hírnév röpke fuvallatán szeretnének felrepülni az IGAZI  hírnév csúcsára, általában csalódniuk kell. Tönkrement életek maradnak az ilyen csilli-villi tehetségkutatók után, és amíg folynak, addig meg szerintem, rengeteg a hazugság bennük.

Ez a magánvéleményem, de én úgy gondolom, meg vannak ezek a műsorok tervezve az első pillanatuktól az utolsóig. Az is, kiket engednek színpadra. És nem csak a tehetségük okán, hanem a "piacképességük" okán is. Hogy eladhatók-e a műsor készítői szerint, vagy sem? Kövér nem jöhet, esetleg egy, hogy mutassuk, mennyire nem érdekel minket a külsőség. Túl öreg se jöhet, mert a fiatalság mániákus megőrzésének korában kit is érdekel egy negyven feletti őskövület? És akik végül is kiválasztatnak, a szerencsés kevesek, azokkal kőkemény szerződéseket íratnak alá. Hogy mi van egy ilyen szerződésben, nem tudom, naná, hogy kikotyogni nem lehet. Ebben a kérdésben nincs demokrácia, ebben a kérdésben a kedves állampolgároknak nincs joga megtudni az igazságot. Jobb, ha nem tudja, hogyan manipulálják.

Ilyeneket gondoltam, míg ez a Norbi gyerek be nem rekedtkedte magát a lelkembe. Ma is úgy gondolom, átvernek minket, de mától minden Faktort fel fogok venni, hogy ezt a kajlafülű manót megnézhessem. És izgulni is fogok érte. Hogy eljutok-e odáig, hogy telefonálok és sms-ezek érte, nem tudom. Még nem tettem ilyent, de már semmiben nem vagyok biztos.

A srácnak nincs is hangja, jószerivel üvölteni tud csak a mikrofonba, a hangja egyáltalán nem "iskolázott", az arca annyira NEM színpadra való a csálé fogaival és a vitorlázó füleivel... és mégis, az összes versenyző közül csak benne éreztem, hogy hat rám. A többiek tudnak énekelni, és színpadképesebbek is, de az a VALAMI nincs meg bennük. Mármint szerintem. Ez van. Észérvekkel nem tudom megindokolni, mit imádok Norbiban, mégis megfogott. Talán azzal, hogy nem akart megfogni. Mit tudom én? Kell egyáltalán az ösztönös vonzalmat magyarázni? Nem hinném. 

Gondoltam valamit, valamiről, határozott véleményem volt a tehetségkutatókról, és bár ez a vélemény ma is ugyanaz, mint volt a két héttel ezelőtti életemben, ez nem akadályoz meg, hogy az én manómért szurkoljak. Legalább ötször jártam a Youtube-on, és néztem meg az eddig fellépéseit. És vigyorgok mindig, amikor hallgatom. Jó dolog rajongani valakiért. Szurkolni neki, hinni, hogy NEKI sikerülni fog. Ha már nekünk nem sikerült akármilyen álmainkat valósággá álmodni, tegye meg más. Ha neki sikerül, bárkinek sikerülhet. Nekünk is. Majd a következő életünkben...

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr782476431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AntiChrist™ 2010.11.27. 18:37:38

Rákerestem. Belehallgattam. Értékelhetetlen. Ez nem ének. Ez nem hang. Ez nem előadás. Ez nulla.
Azt írják a kommentekben, hogy "nincs hangja, meg ugrabugrál össze-vissza - de ezt szívből csinálja, ezért szeretik".

B+!! (már bocsánat)
Eszem-faszom megáll!! (már elnézést)
Ha a pénztáros, a kőműves, vagy a fodrász szarul végzi a munkáját, akkor hagyjuk annyiban, még tapsoljunk is hozzá - mert szarul csinálja ugyan, de látszik rajta, hogy szívből? Meg ugye a pedofil is őszintén, tiszta szívből szereti a gyerekeket...

Mielőtt azzal jönne valaki, hogy ez a repedtfazék hangú gigasztár a fentiekkel ellentétben nem árt vele senkinek, hadd tegyem hozzá, hogy DE.
Egyrészt amit művel, az audiovizuális környezetszennyezés.
Másrészt ártalmas a társadalom egészére nézve, ha tehetségtelen emberekről akarják mindenáron elhitetni, hogy de igenis megatehetségesek.

keresztes ildikó úgy pattogott a székén, bugyután vigyorogva, mintha legalábbis egy új Joe Cocker születésének lehetnénk szemtanúi.
Pénzért bármit?
Vagy tényleg annyira süket/részeg, hogy elhiszi, hogy a srác tehetséges énekes?

asztrid90 2010.11.28. 10:08:30

Nekem is szimpi a srác, az lehet hogy nem tud úgy énekelni, úgy mint a többiek, viszont ő legalább valami újat mutat minden szombat este...
Szerintem még bőven van ideje megtanulni énekelni, hiszen elég fiatal, ráadásul elég sok olyan énekes van Magyarországon aki se a színpadon, sem pedig az énekhangjával nem tud mit kezdeni ( mert nincs ) mégis jó ideje a pályán van...
Szóval nekem szimpi a srác, van tehetsége és kitartása is...Ő egy egyéniség, ... Van aki ezért szereti, van aki ezért utálja :)

fuligula 2010.11.28. 10:59:04

Örülök,hogy megtaláltad ezt a fiút! Először, amikor én is láttam a produkcióját, csak néztem. Nevettem és tetszett is ahogy a nőkkel táncikál, énekelget a fura hangján. Aztán már tudatosan miatta néztem a műsort és csodák csodája egyes-egyedül olyan szuper showműsort csinált, hogy megint csak néztem... Én is kívánok neki minden jót!:)

gagyiwood 2010.11.28. 13:51:19

Chris, nyugi, ne hergeld fel magad, nem éri meg. Amit írtam, az csak rám igaz. Röhögj rajta te is, mennyire az érzelmeink rabjai vagyunk. Én is tudom, hogy a srác nem is énekel, írtam is, mégis tetszik, és nem a vééégtelen sármja ragadott meg. Van ilyen, ennyi. Vannak, akiknek bejön, vannak, akiknek nem. A sárgolyónk meg forog tovább...
Asztridom és Fuligulim, ti értitek, mi olyan röhejes ebben az egészben. Röhögni meg nagyon jó! Chrisnek is menni fog a vigyorgás, tuti...

Anna033 2010.11.28. 14:25:26

Cita, tegnap olvastalak, a srácról, rögötn robbantam a Youtube-ra, és ennyi! Chris véleménye igaz, onnan nézve, mégis a lelkembe bújt a Norbi gyerek! Még a rajongói honlapjára is regisztráltam az előbb. Te Cita, ésszel legyél, jó? Nincs nekem időm állandóan a netet bújni, ahogy miattad beleszeretek valakibe. Te meg a Norbi, ennyi elég is lesz, oké?

gagyiwood 2010.11.28. 14:38:20

Annám, veszélyes vagyok, mint egy csendben ébredező vulkán, mi? Ez tetszik, de lájkolni nem akarom. Aki így ki/át/lefordította először a "like" igét, és elterjesztette, az se százas! Nem lehet úgy hagyni, hogy "tetszik" valami? Lájkolni, micsoda baromság! Na, de nem ez a téma, hanem a manónk. Remélem, Chris megnyugodott. Ha kívülről nézem a dolgot, igazat is adok neki, de nekem boldogság belülről nézni, onnan meg a Norbi isteni!

Celebkiller 2010.12.01. 22:12:16

A Norbit a beszavazó zsűrizésnél láttam a James Brown nótával, valami egetrázóan fergeteges volt. Rögtön lett egy országnyi híve. Azóta sok szar produkcióval kijött már, de tényleg csak benne van az X. Ha nem folytja bele az a neurotikus mentora, akkor még jó fej is kerekedhet belőle.

gagyiwood 2010.12.02. 11:42:09

Remélem, csak a neved gyilkos Ck, te nem vagy az a fajta. És igazad van, a Keresztes hölgy kicsit sok tud lenni nekem. Túlcsinál mindent. Gondolom, ilyen az életben is. A természetén meg nem nagyon tud változtatni az ember. Norbi meg a két lábával áll a talajon, ez látszik, az élete sem habos-babos, tudja, saját életéről neki kell döntenie. A képessége adott, hogy mit hoz ki belőle, rajta áll. Löketet kapott, szurkolok, hogy éljen vele...

fakizeliz 2010.12.02. 14:05:09

Igazatok/zunk van , Norbi tud szórakoztatni , és miatta oda kell ülni.
A Latabár femilit sem a szépségéért szerettük.
Sok sikert kívánok a srácnak.

gagyiwood 2010.12.03. 17:04:18

Te, Fakizeliz, eszembe jutott, ahogy az öreg Kabos a hagymát is hagymával ette kb. hetven évvel ezelőtt, és ezen még ma is tudok röhögni. Nem Latabár ugyan, de ő sem volt szépség. Ami átjön egy emberen, az átjön. Vannak kimondottan szép emberek, és elalszol mellettük! Amik vagyunk, ránk van írva, és a szimmetrikus arcvonal, meg a telt ajkak nem mi vagyunk. Csak részeink ezek a tartozékok. Többek vagyunk mi ennél. Még jó...
süti beállítások módosítása