gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Magánakció, nektek, tőlem...

2010.11.30. 12:01

szerző: gagyiwood

Na, feleim, mint tudjátok, közeleg a karácsony. Nekem anyukám nélkül nem lesz az igazi. Talán haza tudom majd hozni az ünnepre, ha éppen a paranoia nem gyűri maga alá. Pár hete az otthonban azzal fogadott, hogy megölt valakit, és fel fogják akasztani... Mit lehet itt mondani? És mit lehet remélni? A paranoia meg az agylágyulás kiszorítja szegénykémből az embert. A teste, az bírja. Semmi fájdalom, semmi kezelnivaló. Kis kézremegés, a Parkinson-kór állandó jelenléte, ennyi a kézzelfogható betegség az életében. De a kézzel nem fogható rész akkora, nem is látszik néha az anyukám tőle! Milyen könnyű akkor Istenhez fohászkodni, amikor nem a teljes reménytelenség telepszik az életünkre! Ebben a helyzetben nem megy a fohászkodás. Mert nincs remény. Ebből az állapotból nincs gyógyulás. Évekig eltarthat, míg anyu növénnyé nem válik. Miért kell ezt végignézni? És neki miért kell végigcsinálni? Van itt bármiféle értelem? Bármiféle magyarázat? Csönd van...

Bocs, nem is ezt akartam kiadni magamból. Úgy látszik, jobban foglakoztat, mint hittem. Reggeltől estig elfoglalom magam, rohangálok, így olyan, mintha rendben lenne minden. Nincsen, de a rohanás zaja elnyomja a suttogást. Ezért rohanunk mindannyian...

Amiért írok most, a karácsony okán, az egy ajánlat. Tudjátok, regényeket is írok. Az első három kötetből még van pár tucat példányom. Akit érdekelnek, a honlapomon (www.szerelemhajlitas.eoldal.hu) elolvashat belőlük egy-egy teljes fejezetet. A három kötet címe:

1. A szerelemtől meghajlik a tér

2. Belső hajlítás

3. Betty, a nem csúnya lány

Ha közületek, barátaim, lenne olyan, aki dedikált könyvet tenne a fája alá, magának, vagy egy szerettének, akkor írjatok nekem a citamica@citromail.hu címemre emilkét. A könyvek azért vannak, hogy olvassák őket. Amibe nekem a nyomdai költség került, annyiért elvihetitek a maradék köteteket, ami felkerekítve ötszáz forint kötetenként. Ha kíváncsiak vagytok rám, olvassatok, mert a könyvek is én vagyok. Jobban, mint ez a blog. Amit kiírtam magamból, a könyveim lapjaira, az igazán én vagyok. Nem tudok úgy írni, hogy ne magamon szűrjem át a szavakat. Bárkit érdekel, keressen meg személyesen egy emilkében, és ha lenne, amit csak nekem szán, vélemény, akkor azt is írja meg. A kommentek közösek. Bárki olvashatja. Ami ennél szorosabban csak két emberre tartozik, azt súgjátok a fülembe. Csak az enyémbe...

Ja, és aki olvasni fog, remélem, el is meséli, mit adtam neki a gondolataimmal. Egy kis kényeztetés minden íróra rája férik, hm?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr302483291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna033 2010.12.01. 10:46:09

Valahogy ez is olyan citás lett. Írhatom, hogy citás? Nekem tetszik. Tegnap este átmentem a honlapodra, és olvastam. A fejezeteket, és ideges lettem, mert tudni akartam, mi a sztori folytatása. Mindegyiké. Eddig miért nem írtad, hogy kérhetünk könyvet is? milyen kereskedő lennél? Termék az ember is, akkor a könyve is. Megyek és rendelek. Remélem, a törzskommentelőid elsőbbséget élveznek.

bonettika 2010.12.02. 15:36:28

A Magánakció nektek tőlem.... nos nagyon örülök ,hogy "kiadtad " magadból ,hiszen ez is egyfajta megkönnyebülés. Dolgoztam idősotthonban és leírom neked,hogy bár a "legnehezebb" osztály én ,ha tehettem akkor kértem ,hogy ott lehessek. Ők azok a legtöbb szeretetre ölelésre, egy símogatásra vágynak ,vágynak rá,ha azt szóval nem is tudják kifejezni, vagy tekintetük, mely a semmibe mered,egy-egy pillanatra rád néz. Ők akik gyermekeket unokákat neveltek és egy dementia nevü kórban szenvednek társulva egyéb betegségekkel Ők az igazi mindennapi hősök az én szememben. Élnek a maguk kis világában a vegetáció szintjén ,ám értelmük egy -egy pillanatban a múltból felhoz egy egy emlékképet s csal arcukra mosolyt vagy könnyet. Akkor Te aki ottvagy velük együtt tudsz velük örülni ,v. szomorkodni és tudsz nekik méltóságteljes perceket szerezni a végéig. Ezért csodálatos ez a hivatás ! Édesanyád jó helyen van ,ezért Te éld az életed úgy ,hogy visszaforgatnád bár az idő kerekét ,de ha nem is nyugszol bele legalább alázattal fogadd el. Ő a Te Édesanyád és az is marad míg Te élsz . Azt a kár szakmai berkekben is beszéltük és magunk között is ,hogy vajon van -e "jó" halál ,..szerintem az Ő szempontjukból jó ,ha nem szenvednek. Ezért aztmondom ,hogy Édesanyád nem szenved,mert sajna nincs tudatában mi is történik vele a szenvedő ilyenkor a hozzátartozó ,de Ő alázattal viseltetik a sors akarata szerint. Köszönöm ,hogy megosztottad és a kommentelési lehetőséget. /egy édesanya/

gagyiwood 2010.12.03. 08:26:45

Bonettika, még meg is ríkattál! Köszönöm, hogy megmutattad, milyen belülről az a világ, amit én csak kívülről ismerek. Amikor anyuci rosszabbul van, én is, amikor jobban van, én is. Hullámzom, de az ő hullámainak ütemére. Addig már eljutottam, hogy tudok mellette élni is, a magam jövőjével foglalkozni. Ez másfél éven át nem ment, hálás vagyok érte. És ha tudnád, hogy ragyog fel a kis arca, amikor meglát! Ettől is sírnom kell, a fenébe! Köszönöm, hogy megírtad ezeket a szavakat. Ha sírok is, azért mosolygok is mögötte. Furcsa érzés, de nem rossz...

bonettika 2010.12.03. 09:41:54

@gagyiwood: köszönöm szép soraid, én a szívemmel írtam és sok erőt kitartás neked.! Nagyon örülök ,hogy "rádtaláltam " itt és az e oldaladon is .Hatalmas gratula és köszönet érte.))))))

gagyiwood 2010.12.03. 17:08:23

Örülök, hogy örülsz. Mert akkor velünk maradsz. Mindig boldogság új embert elképzelnem, ahogy olvas engem, ahogy hatok rá. Élénk egy képzelőerővel megáldott figura vagyok! Talán ezért lettem író. Váratlanul. Ahogy elteltem érzésekkel, gondolatokkal, túl is csordultam tőlük, muszáj volt kiöntenem magamból. Rátok. Ti meg visszaöntitek belém, amit adok, csak telerakjátok magatokkal. Érthetőt gagyogtam?

bonettika 2010.12.04. 06:11:46

rthetőt drága cita ! Igen veletek maradok, mert valóban olvasni téged boldogság ))
süti beállítások módosítása