gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Tegnap óta a bulvár ontja a hírt a mi szegény fejünkre, hogy bizony a naaagy Csernus doktort elhagyta a felesége! És mindegyik felvezetés középpontjában ott a konklúzió. Hogy a naaagy pszichiáter lám a saját életét sem tudja meggyógyítani, hiába tanítja ezt másoknak. Hogy visszakapta a sorstól, amit megérdemelt. Hogy ha másokkal olyan keményen tudott üvöltözni, hogy gyávák a saját gondjaikkal szembe nézni, most üvöltözhet magával is. Végre igazság tétetett...

Hát, én is már szinte az édes káröröm zamatát kezdtem felfedezni a nyelvem hegyén, hogy jól megkapta ez a nagyképű férfiállat, aztán az egyik cikkszerű akármiben szemembe ötlött, hogy tíz nap múlva jelenik meg a jó doktor új könyve. MINŐ VÉLETLEN!!! És ebben a könyvben le fogja magát leplezni. Őszintén szembenéz magával is, ahogy másokat is erre akart a durva szavaival rávenni. Elmondja a tutit a házasságáról, lerántja a leplet a titkairól, de ERRE AZ OLVASÓKNAK MÉG TÍZ NAPIG VÁRNIUK KELL. Ja, már értem. Reklámfogás. Így már kerek a történet. A jó doktor bácsi eddig másokról írt okosakat. A Nőről, a Férfiról, a Szeretetről, meg ilyen nemes nagy gondolatok tömkelegéről. De a gazdasági válság a felkapott írókat is elérte, egyre nehezebb eladni a híres honi szerzők könyveit is, kell az újítás. Az önmarcangolás, az "én is hibáztam" melldöngetése, a "nézzünk be a híres ember bugyijába" kukkolási vágya új irány Csernus Imre írói pályáján.

Amikor a hóhért akasztják, azt a jónép szokja' élvezni. Jobban, mint amikor egy szegény áldozat himbálózik a kötél végén. Egy sima áldozat "halála" megszokott. Naponta láthatunk ilyen bukásokat. A bank által kilakoltatott család, iszapba temetett otthonok, egy hajléktalan derékig a kukában... szemünk hozzászokott az ilyen látványokhoz. De ha egy híres ember ismeri el, hogy gond támadt az életében, az jó. Kevésbé irigyeljük a kiváltságosokat, ha néha-néha a tökéletesre hazudott életüknek egy-egy kellemetlen darabkáját is "megcsodálhatjuk". Igazságosabbnak érezzük tőle a sárgolyó forgását.

Ennél már csak az érdekesebb, ha utólag kiderül, hogy a cölöpünk igazi gagyiföldi lény, és ugyanolyan pofátlansággal hazudja ránk vélt és valós gondjait, ahogy élete csodálatos sikertörténetét is ránk hazudta évekig. Hogy a mellcsapdosás lehet, hogy igazi tragédiát takar, de ebből is azonnal pénzt lehet fialtatni, és ezt gondolkodás nélkül meg is teszi az, akit szíve mélyéig átitatott a hazugság. Boldogulni csak hazugsággal, szépen, ahogy a csillag jár az égen...

Csernus Imre nekem közömbös. Párszor láttam vele egy-egy beszélgetést, mivel taszított a stílusa, nem követtem a pályáját. Ami a cikkcímekből rám ragadt, annyit tudok csak. Mivel nagyon érzékeny ember vagyok, a terápiáját - magamból kiindulva - veszélyesnek gondolom. Engem kegyetlen szavakkal képletesen meg is ölhetne. Felelősség terheli azt, aki mindenkit ugyanazzal a technikával kezel. Tanár vagyok, egy jó tanár is olyan, mint egy pszichológus. A lélek gyógyítója is. Sok tapasztalatot összegyűjtöttem, és úgy látom, ösztönzéssel többet lehet elérni, mint ha gyepáljuk a gyereket. A felnőttek meg nagyra nőtt gyerekek, nem többek. És akár üvöltök egy gyerekkel, akár fényezem a sérült lelkét, ha a gyerek

SAJÁT MAGA

nem akarja, hogy változzon, rojtosra téphetem a szám, semmit el nem érek. De én nem végeztem pszichológia szakon, klinikai pszichiáter se lett belőlem, csak sima mezei emberke vagyok. Egy nagyra nőtt gyerek, aki nem szereti, ha kiabálnak vele. És azt sem szeretem, ha hülyének néznek. Ha kedvelném Cserus Imrét,

AKKOR SE

venném meg az új könyvét. Mert hülyének nézett, mert az élete tragédiáját, mint valami nulla százalékos fogyasztó energia italt akarja rám sózni. Mert a kárörömömre épít, meg a  sajnálatomra, amiket mesterségesen akar feléleszteni bennem. Én pedig szeretek magamtól érezni. Ha már emberi lényként inkarnálódtam a sárgolyónkra...   

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr392413292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna033 2010.11.01. 12:12:47

Képzeld, Cita, most néztem körül máshol is, és belefutottam a Csenusba és a sarkakataságos témádba is. A Blikk is írt róluk. Felszínes semmit, ahogy te szoktál fogalmazni. Remélem, örülsz, de a tiéd jobb mindkét témában. Elkapod a lényeget. A doki nekem sokáig tetszett, hogy olyan kemény és nem simul bele az elvárásokba, de neked is igazad van. Veszélyes az ilyen keménység. Az hogy reklámozza magát, nem túl szép, de megértem. Máshogy ma nem megy. Cicit mégse villanthat!

AntiChrist™ 2010.11.01. 13:18:42

1. Ő is ember, de ha belegondolok, azért elég érdekes a kép.

Ha jól tudom, ez a harmadik házassága - és ez is tönkrement; mindegyik elég viharos körülmények között. A doki lassan 45 éves, gyerek (ha jól tudom) egyik kapcsolatából sincs, pedig már nem egy interjújában elmondta, hogy szeretne (persze lehet akár nemzőképtelen is).

Szóval az oké, hogy nem tud magán pszichoterápiát végezni, de hogy a hibáiból sem tanul... A könyveiben (ha emlékezetem nem csal) konkrétan lúzernek nevezi azokat, akik nem képesek tanulni a hibáikból.
Akkor MOST ki a lúzer?

Emberek vagyunk, persze, de az, aki önmagát párkapcsolati gurunak tartja, erről könyveket ír, és válogatott kifejezésekkel illeti azokat, akik nem tanulnak a hibáikból... hát: finoman szólva ellentmondásos.

2. Mindezekkel együtt lehet, hogy ezzel a reklámfogás-feltevéseddel fején találtad a szeget. Ha tényleg (legalább részben) erről van szó, azt olyan gusztustalan dolognak tartom, hogy inkább nem is kommentelném.

3. Tavaly ilyenkor még azt nyilatkozta, hogy nem ír több könyvet.
Részlet a kiskegyed.hu oldalról (a heol.hu lapról vették át az intérjút)

"Nem ír több könyvet Csernus
2009. november 30. hétfő
... ... ...
– Önmaga életében tudja alkalmazni, amit leírt?
– Persze.
– Dolgozik most valamilyen témán?
– Nem szándékozom több könyvet írni."

gagyiwood 2010.11.01. 13:36:44

AntiChrist, isten hozott köztünk! És persze, hogy csak feltételezés, amit írtam, de magam is író vagyok, egy könyv a megjelenéséig titok. Ha abból valami kiszivárog, azt szivárogtatják. Ennyire közel a boltokba kerüléshez csakis a szerző adhatott ízelítőt belőle, vagy a kiadó emberei. Akiket kirúghatnak érte. Marad a szerző. Nem ítélem el miatta, csak nem tudom becsülni. Nem mintha az én becsülésem számítana az úriembernek. Tanácsokat ad, magának viszont nem ad, könyvet ír, pedig azt mondta, hogy nem fog (kösz az infót erről!), látványosan tojik a médiára, közben szivárogtat neki infókat az ingyenreklámért... Ember ő is. Csak nem úgy viselkedik, mint aki tudja ezt. Mert ő a tutit tudja. Nem így fog közelebb kerülni az értelmes emberek becsüléséhez.

Zolagyerek 2010.11.01. 13:50:07

Most értem a bejegyzéseid végére. Nem vagy semmi! Küldök is a haveroknak kör e-mailt, hogy jöjjenek, aztán olvassanak. A régebbi gondolataidhoz már nem írok, hátha nem jársz visszaolvasni, és szeretném, ha tudnád, élvezem, amit csinálsz. A bulvár nem érdekel, valahol írod hogy mégis beléjük botlunk állandoan. Igazad van. Csapból is folyik a parasztvakítás. Ideje visszaütni! A baráti körömben nagyon sokan vagyunk, akiknek elege van ebből. Mégse teszünk semmit csak dünnyögünk. Nem jó ez így. Azt is írtad, hogya média jól frászt kapna, ha a képébe mondanánk, nem mi vagyunk érte, hanem forditva. Miért nem olyanok írnak a netes oldalakra, mint te, aki tudsz is írni meg eszed is van? Talán mert te nem pénzért gondolkodsz el témákon. Nincs mitől tartanod, a gázsid csökkenésétől, nem is fogod vissza magad. Ha pénzt kapnál, nem tehetnéd ugyanezt. Remélem, van miből a tejbe aprítanod és ilyen igazi maradsz. Engem elkaptál. A barátnőmnek rendelek tőled könyvet. Jártam a honlapodon is. Nekem túl nőies, és ezt nem kritikának szánom. Pasi vagyok, de a hajlítás szép gondolat. Erről is írhatnál. Ránk férne egy kis bátoritás ebben a szar világban.

dézi 2010.11.01. 14:07:37

A vastagbőr.blog.hu már hónapokkal ezelőtt irt róla, hogy Ottlik lelépett Hagyóhoz és az meg ráirt egy csomó ingatlant. Erre a Blikk most dobja be a témát amikor rég lerágott csont. Persze, hogy azért dobja be most, mert ir róla egy könyvet. A pénzért, reklámért teszi. Egy olyan nőről aki megjárt pár nehézfiút és fő tevékenysége a szépségszalonokba járás minek ir könyvet? Magát járatta le már azzal is, hogy összeállt a madammal. Mindenki rajta röhögött akik ismerték a nőt.
vastagbor.blog.hu/2010/05/21/miki_vagy_inkabb_lea_nevet_e_a_vegen

AntiChrist™ 2010.11.01. 14:28:13

@gagyiwood: Ez az üdvözlési formula az én nickemnek címezve finoman szólva is ambivalens :): De spongyát rá :)
Én ugyan nem vagyok író, de ettől eltekintve is alighanem igazad lehet.

A poszthoz kapcsolódóan: előző kommentemből kimaradt, hogy nem biztos, hogy korrekt viselkedés a volt partnerünkkel/házastársunkkal kapcsolatban kiteregetni a szennyest. Még akkor sem, ha nagyon aljas módon viselkedett. Mindenki tudja, hogy ki az illető nő, tehát nem áll fenn az anonimitás sem.

Persze nem tudom, hogy mit és milyen mértékben ír róla a még sem jelent könyvében, de valahogy előre bűzlik az egész. Nem mentség az sem, hogy a nő (feltéve, de meg nem engedve) egy pénzéhes lotyó. Játssza le a dolgot vele, ill. ha tudomása van bármi törvénytelenről, akkor tegyen feljelentést.

Megboldogult ifjúkoromban (per pillanat hál' az égnek 10 éve tart ugyanaz az egy kapcsolatom) akadt egy-két nő, aki elég durván kicseszett velem, alaposan pofára ejtett, de egyikről se írnék könyvet. Nem lenne tisztességes.

@dézi: Ha csak a fele igaz, amit a csajról írnak, akkor nem csodálkozom, hogy a közös ismerősök röhögtek. De nem volt egy barát sem, aki szólt volna neki?

gagyiwood 2010.11.02. 09:01:15

Sziasztok! tegnap este már annyit írtam az új könyvembe, nem maradt erőm idejönni kicsit körülnézni. Dézi, megnéztem, igazad van. A Szent Pénzhajhászás mindenek előtt és fölött! Akárhogy is, csak dőljön a lé. Még jó, hogy többségben vagyunk azok (remélem legalábbis!!!), akik nem áruljuk a saját vagy társunk testét egy képzeletbeli rabszolgavásáron. Még hogy megszűnt a rabszolgaság? Frászt! Az ember még sose volt ennyire sokféle és undorító módon árucikk. A teste, a tehetsége, a véleménye, a gondolatai... minden eladó.
Ja, és Anti...izé, igazad van, megszólítani így kicsit fura lett, nem vagy te a főgonosz! úgyhogy ha velünk maradsz, Chris leszel, ha más nem akarsz lenni. Hm, lehet, hogy írok egy rabszolgásat. Elindultak a tekervényeim. Ilyen barátokkal nem nehéz bepöccenteni agyam motorját...

fuligula 2010.11.02. 13:19:02

Sziasztok!Szia Cita! Tegnap találtam rá erre a blogra, nagyon klassz!
Természetesen én is Csernushoz szeretnék hozzászólni. Múlt héten volt alkalmam végighallgatni egy előadását mosolygott, laza volt, pasikat pécézett ki.
Pont ez a nő... Azért alkatilag is van különbség a Hagyó meg Csernus között...

Anna033 2010.11.02. 14:53:32

Most jövök a Blikk oldaláról. A francba, hogy felhúztam magam! Be is írtam két cikkhez, már ha legalább cikkek lettek volna! Cita, úgy döntöttem, beszállok melléd. Blogot írni nem tudok, ha nincs múzsa, aki a homlokomat csókolgatja, nem megy az írás. De reagálni szeretek. Nekem ez a fajta tehetségem van, és harcolni fogok veled. Szavakkal, ahogy írtad valahol. Írj jó sok bejegyzést, aktuálisakat is, én meg a bulváros oldalakon lehúzom a cikkes nullákat, és ajállak téged helyettük. Nem tudom, meddig tart a lendület, de most lelkes vagyok. Valaki írta itt nálad, hogy a cikkek címe milyen félrevezető, te kibontottad a témát, erre ma belefutottam, hogy Karda Bea áriázva kapta be... Ez volt a cím. És nem egy hímvesszőt kellett bekapnia, gondolhatjátok. Na, itt volt elegem!!! Velem ne szórakozzanak, a mocskos manipulációjukat meg kenjék a hajukra. Tisztességes viselkedést várok, és mindenkitől. A média is kapja össze magát. Emlékszel Cita, amikor azt írtad, a média belőlünk él, hát, ideje lenne, ha megmutatnánk neki, ő szolgál minket, nem fordítva. Kivánjatok nekem kitartást!

gagyiwood 2010.11.02. 15:39:38

Nahát, Anna, köszi az önkéntes munkát! Valahogy értékesebbnek tűnik így az irkálásom. Hogy van értelme csapkodni a billentyűket. Csak üss oda te is, ahol csak tudsz. Szaporodunk szépen, a multiplikátor-elv mindenhol érvényes. Önmagunkat gerjesztjük egyre erősebbé. Téged meg, Fuli-kali-gula-mula, köszöntelek. Jó, hogy bejövök neked is. Maradj velünk, ha tetszik, amit írok/írunk. Mert nélkületek fületlen gomb a blog...

egggyüttműködő partner 2010.11.02. 15:40:16

"akkor se venném meg az új könyvét"

régieket megvetted / olvastad?
a., igen, tetszettek => mit érdekel a mostani felhajtás?
b., igen, de nem tetszettek => ezt se vedd meg, de ne hisztizz.

Nevetséges.

fuligula 2010.11.02. 22:17:44

Szia-! Köszi a köszöntést!
A Keresd a nőt- jól bevált tétele megint bejött! Sokan megjegyzik, hogy a Csernyus kiteregeti a szennyesét. No de! Az ex-csaj fent van a közösségi portálokon, ismerősei között megtalálhatjuk Cs. fél rokonságát. Hol van a sztár-adatvédelem?:)
A fuligula név eredete: épp egy madaras könyv volt kéznél és a fuligula egy vadkacsa fajta második neve:) Sztem olyan bohókás.

gagyiwood 2010.11.03. 09:16:26

És ha én Fuligulika néven becézlek, akkor mi lesz? Mert olyan aranyosnak érzem, benne lennél?

fuligula 2010.11.03. 09:25:54

Természetesen. Részemről ok.

AntiChrist™ 2010.11.03. 19:58:17

@gagyiwood: Írsz egy bejegyzést Isauráról? :))

gagyiwood 2010.11.04. 09:52:52

Te, Chris, ne szórakozz velem, mert dádát kapsz a popódra! Még hogy Isaura. Nem is láttam a sorozatot. Épp Szentpéterváron jártam egyetemre, amikor ment. Kintről is hallottuk, micsoda eszement őrjöngés támadt. De poénból talán lenne mit írni, csak nem ismerem a sztorit. Felhomályosítasz. Hm?

AntiChrist™ 2010.11.04. 19:00:10

@gagyiwood: Fel :)

A városi legenda szerint anno gyűjtést szerveztek szegény rabszolgalány felszabadítására. Igazából nem volt teljesen légből kapott a sztori: egy régebbi tévés riportban legalábbis tényként közölték, hogy egy szociális otthon idős lakói valóban adakoztak erre a célra.

Ennyi a történet :)

gagyiwood 2010.11.05. 09:23:16

Azt hittem, Chris,csak hülyítesz. De a sztori, hogy emberek elhitték a szappanopera történéseit... igen, ez jelentőséggel bír. Nem tudom, lehet-e írni róla úgy, ahogy megérdemli. Most más jár a fejemben, talán este, az utolsó tanítványom után leülök, és megírom. Remélem, az is tetszeni fog. Illetve elgondolkodtat, ami nagyjából ugyanaz. De az ötletelést ne hagyjátok abba, barátaim! Ha nem indulok be magamtól, indítsatok TI be...

fuligula 2010.11.05. 11:37:39

Én még a Nagyimmal néztem anno, a Rabszolgasors-ot. Kb. nem is változott azóta semmi.
Minek a diploma, ha érettségivel rendelkezők is ellátják ugyanazt a munkakört. Minek a két nyelvvizsga, nyelvpótlékot kell fizetni. Gyermek? Több szabadnapot kell adni. Anyuka vagyok, ráadásul a "rosszabbik" fajtából: egyedülálló anya. És itt vannak ezek a Csernyus-félék, akik tutira tudják milyen a nő. Ja, hogy csalta ő is rendesen a csajt, de hát bevállalta és nyugodtan feküdt le esténként a pihe-puha ágyikójába. felelősség=0 Ha esetleg én kívánnék meg egy hímvesszőt, erkölcstelen ripke, pfúj. Úgy érzem, hogy azon a bizonyos körön kívűl állok. Konformizálódni kell, nincs mese. .)
Köszi, hogy elmondhattam.

gagyiwood 2010.11.05. 18:45:24

Fuligulika, naná, hogy ketős mérce van a nő is és férfiúi hűtlenség megítélésében is! HA ezt a bőrödön tapasztalod, nem nagyon tudsz rajta nevetni. Túl közelről látsz, túl közelről fájsz. Az objektivitást lehet kívánni, értelmes ember belátja, ha bármilyen témához személyes tapasztalatai vannak, onnantól kezdve nyugodtan mondhat róla ő is ítéletet, de soha nem szabad elfelejtenie, hogy amit mond, az csak egy vélemény, egy SZUBJEKTÍV vélemény. Csernus többek között ezzel irritált mindig, hogy úgy adta/adja elő magát, mint aki tudja a tutit. Senki nem tudja. Nevelt ő egyedül egy kisgyereket? Megélte nőként, hogy leírják, mert öregszik? Megélte, hogy nőként kevesebb fizetést kap az azonos munkát végző férfi munkatárasi mellett? Mégis megírta A nő című könyvét. Mert ő tudja. Ismeri ő a nőket. A saját nejét VÉLETLENÜL nem, de mindenki mást igen. Messziről. Kényelmesen... Kitartás, Fulikám!!!

fuligula 2010.11.05. 22:04:42

@gagyiwood: Óhh köszönöm! Bocsáss meg,de még egy páratlan gyöngyszem még idetartozik, természetesen Csernustól,2010. februárjából:"Nekem minden nap Valentin nap. Fontos, hogy tisztelettel és szerelemmel tudjak belenézni a párom szemébe. Ez csak úgy mehet, hogy önmagam szemébe nyugodtan tudok belenézni. Mindenki a párjától csak annyi tiszteletet és megbecsülést, ezáltal szerelmet kap a párjától, amennyit önmagának ad. :)
Ilyenkor eljön egy pillanat, amikor a másik szemébe nézve meglátom a szembogarában a lelkemet és tudom, hogy ő is látja ezt az enyémben. Beleolvadok és ő belém olvad nap, mint nap." (Az idézet nyilvános, megtalálható a neten.)
Ennél a pontnál érezzük könnybe lábad a szemünk a Hatalmas Szerelem Felemésztő Tüzétől. És ezennel leszakadok a Csernus témáról.:)
süti beállítások módosítása