gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Hát, tudjátok, elég sokat tudok az emberi temészetről, de a hülyeségünk újra meg újra meg tud lepni. Vilmos herceg, az angol trónra született, kissé lófejű királyi sarj, meg az ő kedves mosolyú Kate Middleton nevű barátnője házasságra adták a fejüket. Eddig rendben. De hogy a tavasszal sorra kerülő ceremónia már a novemberi naaagy bejelentés óta bulvárhírek százait, mit százait, ezreit csapja az arcunkba, ez meglepett.

Most olvastam, hogy egy londoni utazási iroda kétórás körsétát hirdet, olcsón, mindössze 15 fontért be lehet járni London azon pontjait, ahol a híres két pár láb már járt, illetve az esküvővel bezárólag járni fog. Talán még annak az irodaháznak a falairól is le lehet egy kis vakolatot törni, ahol Kate apja dolgozott. Persze, felárért.

Az angol költségvetés valami 600 millió font bevételt vár ettől az egész haccacárétól, hiszen  dőlnek a brit fővárosba az eszement turisták, megveszi a nép az összes vilmosos-katies bögrét, naptárt, DVD-t, talán még vilmosos óvszer is lesz a piacon. A pár betervezett boldogsága, mint a költségvetés betervezett alkotóeleme... Hülyék vagyunk, na! 

Képzeljétek el a két fiatalt, ahogy rájöttek, micsoda szörnyet szabadítottak a világra! Egyszer már szakítottak, írták valahol, talán többször is, a tényket nem ismerem, erre most rá kell jönniük, nekik most már rohanni kell a lejtőn, a mögöttük száguldó médiás hógolyóból lett rózaszín sze-he-re-he-le-hem lavina elől, és nincs megállás, mert maguk alá temeti őket az eleven elvárás: NEKTEK BOLDOGOKNAK KELL LENNETEK, HA BELEDÖGLÖTÖK IS!

Innen nincs menekvés, mindig mosolyogni, orruk alá dugott fecnikre aláírogatni, széles gesztusokkal integetni, és viselkedni, viselkedni, zsibbadásig. Kit érdekel, mit éreznek, mennyire megijedtek az eddigi életük legnagyobb döntésétől, hányszor támad rájuk egy veszekedésük során a kétely, hogy jól döntöttek-e? Ugyan, kit érdekel, hogy emberből vannak ők is. Nekünk álom kell. Rózsaszín, habos-babos, émelyítően édes álom, Hamupipőke és az ő hercig hercege, meg az örök boldogság. Vajon Kate tudja, hogy neki ebből a házasságból nem lesz kiút, ha nem sikerülne? Ahogy Dianának se volt. És egy főrendű nő még szeretőt se tarthat, mert tőle nem fogadja el a tisztelt "a két nem jogai ugyanazok" nagyérdemű, és ha kiderül, ő is boldog akar lenni, ha mással, nem a férjével, akkor mással, rögtön riherongynak kiáltják ki.  

A házasság intézménye halódik, nem biztos, hogy meg is hal, de halódik, az biztos. Minél rosszabbak a hosszú és boldog együttélés esélyei, annál nagyobbat hazudunk róla. A már rég nem szűz, de még csak nem is szűzies menyasszonyok olyan hosszú fátyollal próbálják ellensúlyozni az egyre rövidebb házasságoktól való félelmüket... előbb-utóbb a fátyol vége kint fog maradni a templom lépcsőjén, hadd cibálja a vigyorgó szél...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr442624896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gagyiwood 2011.01.31. 11:14:22

Vicces, hogy én szólok először magamhoz!!! Új bejegyzést nem ér meg a hír, de ide pár szót azért megérdemel: a hercegi nászra TÉNYLEG piacra dobtak egy óvszert, rajta a fiatalok képe, a "mű" márkaneve "korona ékszerek" lett.
Én poénból írtam, erre egy napra rá kiderül, tényleg végtelen a hülyeség óceánja, ha meg mohósággal párosul, akkor egyenesen galaktikus méretű!!! Könnyes szemmel vihogtam a híren, jól indult a napom, illetve a hetem...

Zolagyerek 2011.01.31. 15:16:47

Hát, nem nagyon hinném, hogy nagyobb élvezetet lelnék a szexben, ha tudnám aktus közben, hogy a csomagolásom egy angol királyi lópici Gáspár vigyorog. És még finoman fogalmaztzam, mert hölgyek is vannak körünkben.

gagyiwood 2011.01.31. 18:28:05

Zolám, aktus közben nem vigyorognál, de lefogadom, amikor ezt írtad, vigyorogtál. Na és persze igazi úriemberként finoman fogalmaztál. Ahogy illik. Neked még volt gyerekszobád, ami lassan igazi ritkaság lesz. Egy pasi (úgy értem, sok pasi, de nem mindegyik) ma nem lát mást egy első randin, mint az azonnali szobára menés lehetőségét. Ami a két nem között az aktuson kívül szép volt, kihalni látszik. Aztán nem érti se a férfi, se a nő, miért nem elég, ha bagzanak, mint a nyulak... Bocs, én lehetek kicsit vulgárisabb, nő lévén úgyis olyan finom a kis lelkem...

katya1 2011.02.01. 11:10:55

Cita, én is nevetőgörcsöt kaptam, amikor olvastam a kondomról. Az emberi mohóság hihetetlen, ehhez képest a körséta a pár által látogatott helyeken igazán semmi. Talán kicsit pesszimista vagy, hogy a szerelmesek kapcsán már most azon gondolkozol, befuccsolnak-e ők is. Én még azért reménykedem.Persze magam miatt, én is szeretnék igazi boldog kapcsolatban élni. Az a gáz, nem nagyon látok magam körül ilyent. A szülei, ezt inkább hagyjuk. Rajtam s or, hogy bebizonyitsam, meg lehet csinálni.

Anna033 2011.02.01. 11:19:29

Én is reménykedem, mint Katya. Néhányszor már csalódtam, kibőgtem a szemem, de mindig talpra álltam és kezdtem elölröl. Muszáj hinni benne, hogy nekem sikerülni fog! Ami meg a királyi jegyeseket ileti, ami sorsot kaptak, nekik azzal kell élni. A fiatal lány majd beletanul za új életébe. Minden nő beletanul a feleségeskedésbe és az anyaságba. Azt is muszáj. Sok a muszáj, nem tetszik.

Zolagyerek 2011.02.01. 20:17:41

Gyerekszobám nem volt, a bátyámmal vertük egymást állandóan, ki használhassa az egyetlen íróasztalt a közös szobánkban. De talán udvarias férfi tényleg lett belőlem. Apánk belénk verte, nem ököllel, hanem példával. Jó példával. A királyi nász meg nem érdekel. Amit írtál, az bejött, mert nem róluk írtál, hanem mindenkiről. Tényleg ilyenek vagyunk. Gumi, királyi pofával az elején, ez vicc. Nagy röhögni való kedvem nem lett tőle. Ez a baromság ugyanaz, hogy a Való világ mocskát ránk boritják. Mindent a haszonért. Kapitalizmusunk van, jó létünk nincs. Minden eladó, az ember is.

Deothora 2011.02.02. 12:50:29

Szia Cita!
Nagyon tetszik az írásod mert bennem is ugyanezek a dolgok fogalmazodtak meg, amikor hallottam, láttam a médiában hogy micsoda "boldogságban" lesz (akarva és akaratlanul) részem a tavasszal.
Én bele sem merek gondolni hogy, mit érezhet /ha nem is Vilmos mert ö beleszületett ebbe a hercehúrcába/ Kate, amikor gyakorlatilag vele plakátolják ki az egész "enlis empájört"...
Én szép dolognak tartom ha két ember úgy határoz hogy összeköik az életüket, de ugyanakkor ugy gondolom hogy maga a döntés, egy pár életében az egyik legbennsöségesebb, leintimebb dolog.Tény én nö létemre nem szeretem a hetedhét országra szóló lakodalmakat, a pompát, a csillogást villogást, az eröltetett mosolyokat esküvökön.Sokszor jut eszembe hogy minnél nagyobb a dáridó, annál rövidebb lesz a házasság - talán kicsit ugyanaz a gondolat mint a tiéd a fátyolal.
Mégis nem gondolom azt hogy a házasság mint olyan haldoklik, csupán azt gondolom hogy az emberek erklölcsi és egyébb normái torzultak el annyira hogy nem érik el sokan azt a fajta szellemi és érzelmi szintet, amit egy müködö házasság megkíván...sokszor még azt a szintet sem érik el ami egy egészséges kapcsolathoz kell...
Sokan kártyavárakat akarnak építeni, szines rózsaszín felhökre, nehéz és vastag tetöcserepekkel befedve....és hogy ez mennyire müködik azt látjuk nap mint nap.

gagyiwood 2011.02.02. 18:24:08

Szia, Deothorám, már hiányoztál! Tökéletesen egyetértek veled, mindenben. A házasság halódását én is úgy értem, mint te. A házasság miattunk halódik, emberek miatt. És ez bizony erkölcsi és értékrendbeli válságot takar. Csak azt nem tudom, a fiatalokon hogyan lehetne segíteni. Ha nem tanítjuk őket kitartásra, elfogadásra, adakozásra... mit is várhatnánk tőlük? Meztelenkedést, szexuális játékokat, legalizált hűtlenséget... nagyjából ezeket. Bárcsak ne így lenne...
süti beállítások módosítása