gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Csernus kontra mi...

2010.11.08. 09:59

szerző: gagyiwood

Nahát, tegnap, az új könyve megjelenése előtt ÚJABB információ "szivárgott" ki a könyvből. Már tudjuk, hogy Csernus feleségét Hagyó, a magát börtönben hagyó úr szerette el! Ezt eddig nem tudta senki(?), ugyebár. Épp most, VÉLETLENÜL kiderült, hogy egy olyan politikus is érintett az ügyben, akinek a neve hallatán szintén sokan felkapják a fejüket. 

Csernus meg az őszinte kirárulkozása meg a megcsalás pikantériája meg egy korrupcióval vádolt politikus... íme a KÖNYV, amelyet szét kéne kapkodnunk! Ha van igazság, az író és a kiadó akkorárt esik hanyatt, hogy beleremeg a bolygó!

Egyik kommentelőm írta, hogy ha nem olvastam semmit a szerzőtől, ne ítélkezzem. A módszerével nem értek egyet, mármint Csernus üvöltözős módszerével, A Férfi című opuszát kissé lazán forgatva a lapokat, de végigolvastam, és véleményem meg lehet bármiről. Ahogy nektek, a kommentelőimnek is. Ettől élvezet a blogírás. Remélem, az olvasása is.

És akárki akármit is mond, ha valaki belehazudik az arcomba, manipulál gátlástalan módon, arra én hadd mondhassam, menjen a fenébe! Egy könyvből ki lehet szivárogtatni bármit, mert lopni lehet ma már bármit. De a szivárogtató egyben ránk öntené a lopott tényeket, mert érdekei ezt kívánják. Hogy nagyot durranjon az elcsent sztori. Ha adagolva vannak az infók, és pont a kiadással párhuzamosan jönnek az újabb és újabb "meglepetések", akkor az csak a szerző és a kiadója érdekeit szolgálhatják. Ingyen reklámnak hívják a jelenséget, még kifogásom se lenne ellene, ha elmondták volna, hogy egy kis előzetest adnak a könyvből... Az tisztességes lett volna. Ez meg nem az. Csernus is meg akar élni, eddig oké. Én is meg akarok. De mások SZÁNDÉKOS becsapásához nem adom a nevem. Ha meg egy pszicháter lennék, akinek a hitelessége legalább annyira fontos a betegei szemében, mint a szakmai hozzáértése, duplán vigyáznék a tisztességemre. Ami már nem makulátlan, azt tisztára mosni már nem lehet. Folttalan lehet, mert a foltokat ki lehet dörzsölni, de tiszta már soha nem lesz...

A honlapomat se feledjétek ám, ott is megtaláltok. Mindig. www.szerelemhajlitas.eoldal.hu

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr832432956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deothora 2010.11.08. 10:22:16

Nekem semmi bajom nem volt Csernus módszerével.Vannak dolgok az életben amiket nem lehet ki vagy megkerülni, és van amikor a konkrét és egyenes beszéd többet segít, mint a madárnyelven elfilozófált két óra, sok ezer forintért...
Ellenben, nagyon sajnálom hogy Csernus is beállt, ezeknek a "12-böl egy 13. könyvet író" szerzök sorába.

Két szólás jut eszember a témával kapcsolatban:
" Ha nem tudsz értelmeset mondani akkor ne szólalj meg" és "Ha hallgattál volna bölcs maradtál volna"....szerintem egyértelmü hogy mire gondolok:)

gagyiwood 2010.11.08. 13:24:01

Igazad van, Deothora, lenyúzni egy sokadig bőrt bármiről... akinek szeme van, megcsömörlik tőle. A módszere meg sokféleképpen nézhető. Azzal nincs is bajom. Mivel én érzékeny vagyok, talán túlságosan is, ezért veszélyesnek tartom. Van, akit tönkre lehet tenni a gyomron rúgással. Tanárként úgy látom, minden gyerekkel más módszer a hatásos. Nem hinném, hogy ez egy pszichológus-beteg kapcsolatnál másképp lenne. De ez a szakember dolga. Hogy eldöntse, mit hogyan tesz. A manipulálásunk viszont más kérdés. Ezt nem tarthatom tisztességesnek. Tőle meg főleg nem. Az én szememben hitelét vesztette. Meg attól is, hogy a magánéletét pénzzé teszi. Akit nem tudok becsülni, azt... nem tudom becsülni. Nem kiabálok rá kígyót-békát, elmondom, amit gondolok, ő meg élje az életét tovább. Én is ezt teszem, meg te is. Gondolkodva, beszélgetve, megmérettetve. Jó így, nem?

Deothora 2010.11.08. 13:28:52

Igen jó így!
Mondjuk annyit még hozzátennék: onnantól fogva hogy valaki egy "show müsorban" futó szalagról üvölti le az emberek fejét, mint orvos számomra hiteltelen... Lehet fejmosást tartani egyeseknek, de azt szerintem négy szem között, egy bizonyos beteg-orvos kapcsolatra építve, nem pedig ország világ elött pellengérre állítva a másikat. Aki pedig az otthoni szennyest teregeti mint "celeb", az ne várja el hogy orvosként nézzenek rá...

fuligula 2010.11.08. 13:56:07

Szinte tudtam Cita, hogy nem hagyod, lecsapsz újból Csernusra.Jól tetted, ezt nem lehet csak úgy megúszni, következmények nélkül! Pontosan Cs.hangsúlyozza mindig a következetességet!:) Ez az egész már valóban gyomorforgató. Én szerettem Csernust, A Nő c. könyvét 2x elolvastam, voltam előadásán stb. De ezek a történések után... Én azt hittem Ő lélekben is ott van, azt írja le amit gondol, azt teszi amit mond. De hát megint egy újabb farokkal bővült a Hiteltelen Pénzéhes Pasik Tárháza!
(Egyébként ahonnan Cs. származik, azon a környéken teljesen megszokott dolog,hogy a férfiak ordibálnak, ilyen környezetben szocializálódott. Mo-n ez szokatlan volt.)

gagyiwood 2010.11.08. 14:12:25

De jó megerősítést kapni, köszi! Akkor Csenust tegyük zárójelbe. elég volt belőle. Képzeljétek, az első bejegyzésemet Angelina Jolie-ról írtam, és most jött egy komment. Elgondolkodtam. Agyalok egy kicsit, ha van kedvetek, menjetek vissza, olvassatok el minket, engem is, Hesztiát is, hátha kiderül, érthető-e, amit írtam. és mit gondoltok, árnyaltabban kellett volna fogalmaznom? Újragondolom. A lényeget most is ugyanúgy látom, de, de, de... De mindig van. Tökre élvezem, hogy csiszoljátok az agyam forgását! Okosodom, na! Csak így, szerényen.

Zolagyerek 2010.11.09. 17:42:54

Szerény vagy Cita, álszerény, és röhögni is tudsz magadon, ez tetszik. Csenusból elég ennyi. Igazad van. Álszent a fickó, vzet prédikál és bort iszik. Ez nem tetszik. A módszerét nem ismerem, hallottam róla de az nem elég. De manipulál és közben rohadt öszintét játszik, ettől kifordul a gyomrom. Ha te nem írod meg, hogyan kell olvasni a cikkeket a botrányáról, csak botránynak gondoltam volna. Akkor se veszem meg a könyvét, nincs erre pénzem. Egyre kevesebb könyvre van pénzem, őrá nincs és nem is lesz. Jó, hogy a szavak mögé látsz. Én hajlamos vagyok benyalni, amit írnak. Majd figyelmesebben olvasok. Utálom, ha palira vesznek.

fuligula 2010.11.11. 15:14:16

Egyébként ma van az új könyvének a bemutatója. Márton nap van az új bor ünnepe. Ugyanis celeb-dokink áttért a borkultúra és a gasztronómia úri élvezetébe. Ízlelget és szimatol, könnyeden diskurál az ízek harmóniájáról, ahogy ez most celebjeinknél szokás. A témaváltás el is tereli a figyelmet csődtömeg magánéletéről,hogy hány embert becsapott hiteltelenségével s jó szívvel tehetjük a karácsonyfa alá receptkönyvét. Esetleg majd egy gasztro-show-ban is látható lesz, hiszen így kell ennek lennie...:)))

gagyiwood 2010.11.13. 10:57:11

Igazad van, Fuligulim, most néztem bele a Fókuszos vagy nem is tudom, milyenes interjújába a neten. Tegnapi lehet, de tegnapelőtti? Mindegy, mert a gyomron forgott tőle. Olyan MÉÉÉÉÉÉLYEN érző volt! Meg bűnbánó. És nem mondott közben semmit, csak nézett. Esetten. És ő már jól van. De TÉÉÉÉÉNYLEG jól van. Ja, ha megvesszük a hazugságait, akkor még jobban lesz. Az is kiderült, brókereknek és más gazdag okostojásoknak csinál tréningeket, meg egy méregdrága magánklinikán rendel. Hol van már az ordibálás! Beordibálta magát a hírnévbe, most aztán szüreteli a termést. Amihez persze joga van, de becsülni nem fogom még annyira sem, mint eddig...

1lovag 2010.11.23. 16:19:45

Elolvastam ,,A Nőt",nagyon tetszett!Nos ami ezután történik Csernussal,az mér nem.Szerintem hiteltelen lett.Ossza az észt,jó pénzért.Megélhetési pszihológus lett.Fontosabb lett a forma,mint a tartalom!Csernuss HÁNYOK tőled!
süti beállítások módosítása