gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Aludtam egyet a Szíj Melinda-jelenségre, és ez lett a "szundim" eredménye. Jószerével szinte csak kérdések maradtak bennem, nem jöttem rá, mi is az igazság, de azért a lényeget el tudom mondani erről a jelenségről. Remélem legalábbis...

Egyetlen Megasztárt se néztem meg, de a YouTube-on megnéztem/meghallgattam a fellépéseit, a netes bulvárban meg belelapoztam talán egy tucat cikkbe, hogy Sz. M kéri, ne szavazzanak rá, hogy Sz. M. érzékeny alkat, hogy Sz. M. manipulál, mgvezeti az országot, hogy Sz. M. háttal akar énekelni a zsűrienk, aztán Sz. M. meggondoltam magát, és nem énekel háttal, mert azzal megbánthatná a zsűri tagjait. Ja, és tegnap este kapcsolgattam, a Megamutogatás végébe is belefutottam, ahogy állnak hárman a színpadon, és várják, a nézők szerint kinek kell mennie, ki maradhat... Rászántam negyedórát, és végignéztem. A könnyes ölelgetés után elkapcsoltam, de az ölelgetés maga érdekes volt.

Annyira jutottam, hogy Sz. M. külseje nagyon erősen eltér az előadóművészektől megszokott külső adottságoktól. Ez előítélet, ami bejöhet, ha megérinti a nézők szívét az esélytelensége. Mert meg akarják menteni. A skót nő, Susan Boyle esetében bejött, hogy NAGYON más, mint a híííres és szééép és fiiiatal színpadkoptatók. Az átlagemberek nagy része azonosult vele, szurkoltak neki, a hölgy sikerei által akarták saját kudarcaikat elfeledni. Ha megmentik a külsőre esélytelen, ám belsőre tehetséges jelöltet, azzal magukat is megmentik. A reményeiket mármint. Amiket már rég feladtak. És most itt egy hétköznapi ember, és jóóóó, nagyon jóóó. Nem menő, a frizurája, a ruhája, az arca, a teste, mind-mind átlagos. Egyetlen magazin se tenné a címlapjára. Olyan, mint mi. Átlagos. Kívülről. De belül olyan, mint mi. Sokkal több, mint a külseje láttatni engedné, és ahogy ő várja, hogy igazán ŐT nézzék, ne a külsejét, ugyanúgy MI is várjuk, igaz mivoltunkban értékeljen minket a világ...

Melinda viselkedése rejtély számomra. Két lehetőséget látok, de nem tudom, melyik az igazi. Szerintem, rajta kívül senki nem tudja. Talán a családja, akik ismerik a hölgy igazi arcát is. Szóval, vagy utánozni akarta Susan Boyle taktikáját, és rájátszott erre a "a nép egyszerű gyermeke vagyok, és nem érzem jól magam ebben a kivagyi világban" érzésre, hogy még több álmodni akaró embert megszerezzen, vagy tényleg olyan, mint amilyennek látszik. Egy egyszerű nő, egyszerű élettel, család, gyereknevelés, munka... és a hangja ugyan különleges, de azt az árat, amit a hírnév megkövetelne, hogy a csúcsra jusson, nem akarja megfizetni. Abbahagyni nem akarta, pedig elege lett az egészből már egy ideje, nem akarta cserben hagyni a rajongóit, ezért kérte, hogy ne szavazzanak rá... Vagy-vagy.

Tegnap annyit láttam, hogy az én szememnek igazinak látszó, úgy értem, tényleg igazinak látszó szeretettel simogatta a két szereplőtársa arcát. Így simogatni csak szívből lehet. Rengetegszer láttam, ahogy műmosollyal, műegyüttérzéssel fordultak egymáshoz a versenytársak. Oscar-díj, Golden Globe, Grammy-díj átadása, bármilyen verseny eredményhirdetése... Mindig látszik, ha hamis a másik sikerének ünneplése. Aki féltékeny, mert ő akarta átvenni azt a szobrot vagy kupát, azon látszik. Szerintem, mindig látszik. Tegnap este ez a nő igazán ölelt, és igazán simogatott. Ezért az a spurim támadt, hogy nem játszott velünk. Talán oda se kellett volna állnia a színpadra. De ha nem áll oda, nem derülhetett volna ki számára, hogy van egy olyan ár, amit - akár nagyon akarja a sikert, akár nem is olyan nagyon - nem akar megfizetni. Kevesen látják be, hogy olyasmire vágynak, amelynek az elérése többet elvesz tőlük, mint amit az egész vágyakozás megér.

Vannak emberek, akik megosztanak. Angelina Jolie ilyen. Robert Pattinson is ilyen. Lady Gyagya is, Liptai Claudia is. Király L. Norbi is, és Szíj Melinda is. Meg még sokan mások. És azért osztják meg az őket figyelő embereket, mert az elvárt testi/viselkedési/életvezetési normáknak nem felelnek meg. Az ilyen embereket mindenki átszűri a saját értékrendjén, és vagy átengedi az előítéletein, vagy nem. Erre szabály nincs. Itt jön a spuri. A megérzés. Ami csak azé, aki érzi. És minél erősebb egy megérzés, annál erősebben, vagyis indulatosabban reagál egy ilyen megérző arra, ha valaki pont az ellenkezőjét gondolja a megosztó személyről. Akinek volt gyerekszobája, az nem anyázik, nem fröcsköl, de ő is úgy érzi, neki van igaza, és aki mást gondol, az téved. A gyerekszobán kívül felnőttek nem fogják vissza magukat. Ők ordibálnak, fenyegetőznek, mocskolnak. De a lényeg ugyanaz. A spuri. Amit bizonyosságként él meg mindenki, akinek spurija van.

Én négy éve élek abban az álomban, hogy nem egyszerűen híres, hanem világhírű író lehet belőlem, mert a tehetségem megvan hozzá. És annál jobban akarni valamit, mint én az íróságot akarom, nem lehet akarni! DE. Van de is. Mert félek veszettül. A tehetség nem elég. Egy olyan világba akarok beköltözni, aminek a kapuja zárva van, és nagyon nagy árat kérnek azért, hogy kinyissák, és én beléphessek. Nekem is szíjmelindás gondolataim vannak. Minden szavamat kiforgathatják, belekukkolhatnak a bugyimba is, nem mondhatom el mindig, amit gondolok, olyan emberekkel kell bazsalyognom, akiket semmire nem becsülök... Enélkül nem megy, ez biztos. Akarom én ezt? Nem. Akarom nem megvalósítani a legszebb álmomat? Nem... Innen légy okos, Domokos!!!     

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr442508482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása