gagyiwood-a kajánfejűek szemével

Értelmes emberek zsebében az összes bicskájuk kinyílik, ha hazai és külföldi cölöp-celebjeink ostobaságait olvasni kénytelenek. És néha kénytelenek, mert mindenhonnan árad az ostobaság, kikerülni lehet, néha bele nem botlani viszont nem lehet. Akkor én mostantól SZÁNDÉKOSAN fogok beléjük botlani, és élvezettel kiadom magamból, amit gondolok a média nagyságos asszonyról és az ő kétdimenziós teremtményeiről. Az álompárok álomtalan életéről. Az adakozó lelkű szárnyatlan gagyiwoodi hírességek szárnyatlanságáról. Meg rólunk, akik nem vagyunk hülyék, bármennyire is szeretné a bulvármédia...

Friss topikok

Linkblog

Vasárnap délelőtt van, odakint a csípős hideg, idebent jó zene szól, az Earl Grey teám már a pocakomat simogatja odabent. Finom melegben ülök itt, a gép előtt, és a tegnap estén gondolkodom. Megint felvettem a Faktort, hogy az üresjáratokat meg a borzadványosan hosszú reklámblokkokat megússzam. Mást néztem, de a szemem többször az órára csúszott közben. Hogy van-e már annyi idő, hogy elkezdjem nézni a műsort. Tíz felé feladtam a kínlódást, és elindítottam a Faktort. 

 Továbbra is Király L. Norbit tartom a legfaktorosabb jelenségnek. Jelenségnek ő a legkülönb, de énekesként Janicsák Vecát tartom a legkülönbnek. Norbi olyant üvöltött  meg lángolt megint tegnap, akkor show-t produkált, vigyorogtam a fejemen körbeérő vigyorral! Veca meg azzal a csendes, "Most múlik" című számával olyant borzolt a lelkemen, háromszor pörgettem vissza, hogy tovább borzolódhassak! Néztem a műsort, és élveztem, közben önnön változásomat is élveztem, hogy három hete még azt se tudtam, kik a manók a Vastag testvérek, meg mi ez a média cirkusz körülöttük, most meg itt ülök, lélegzetem visszafojtva, és szurkolok a tenyerembe nyomódott körmökkel a srácokért. Jó dolog változni, és még jobb tudni, hogy képesek vagyunk rá!!!

Ma, félórája belenéztem néhány fórum hozzászólásaiba. Nem megerősítésért. Röhögni se akartam rajtuk. Az érdekelt, jól érzem-e, amit érzek már egy ideje. Igen, jól érzem. A kommentelők cseppnyi kisebbsége van agyilag annyira ellátva sütnivalóval, hogy tudja, meg le is írja, SZERINTE ki a legjobb. A markáns többség nem gondolkodik. Minek is az? Hiszen ők TUDJÁK, ki a legjobb. Hiszen nekik MINDIG igazuk van. A világ olyan, amilyennek ők látják. Mindig. Nem a véleményüket mondják el, hanem KINYILATKOZTATNAK. És épp ezért van tele indulattal minden mondatuk. Mert a türelmetlenség dühössé teszi őket. Hogyan is lehetnének türelmesek, elfogadóak olyanokkal, akik nem látják az igazságot. Amiből persze, csak egy van. Az övék. Csakis és kizárólag az övék...

Az emberi faj nem nagyon fejlődik. Semerre se. Mi, emberek, egyenként nézve, tudunk változni. Tudunk elfogadóak lenni. Be tudjuk látni, ha barmok voltunk. Ki tudjuk várni türelemmel azt, amit ki kell. De a fajunk, az már más tészta. Talán túl kevés egyed képes a fejlődésre, ahhoz túl kevés, hogy ez a faj fejlődésének irányát megváltoztassa. Ha én képes vagyok, és ti is, akik az elmúlt hónapokban velem maradtatok, akkor lehetséges a változás. És ti ezért maradtatok velem, mert tudjátok, hogy egyikünk se tudja a tutit, ezért nem idegesítelek titeket azzal, hogy mindig odaírom, vagy odaértem, hogy szerintem mi a lényege valaminek. Ha másként gondoljátok, az is oké. Hiszen nem gondoljuk, a mi igazságunk AZ igazság. Ha nekünk megy, a sokaknak miért nem megy? Miért ilyen barom   a fajunk? Nem örülök neki, nagyon nem örülök neki, hogy ilyen elfuserált állatfaj tagja vagyok kénytelen lenni.

Így már értem, a csatorna miért kezel minket idiótaként. Miért nem tudhatjuk, sőt a képernyő alján miért nem láthatjuk, kire hány szavazat érkezett. Úgy manipulálnak minket, ahogy a marhákat terelik ösztökével. Tudják, hogy türelmetlen, indulatos állatok vagyunk, ha azt adják, amit akarunk, benyeljük, ha nem, akkor dühöngünk. Így is, úgy is megvan a nézettség. Akár szeretünk, akár utálunk valakit, nézzük, hogy szerethessük, vagy utálhassuk. Csak ösztökélni kell minket kicsit, és az egeket veri a Szent Nézettségmutató. Ha nem akarunk testvérpárbajt látni, vagy nagyon is akarjuk látni, hogyan harcol egymással két testvér... legyen párbaj! Hetek óta ott lebegtették a bulvár médiában, mi lenne ha... És íme, itt a párbaj! Amit a nézők akartak. Ha meg nem, ha a csatorna csalta ki ezt az eredményt, akkor sincs semmi gond. Meghatódni így is, úgy is lehet. Én is könnyeztem tegnap a két fiúért. Szagos volt a dolog, ösztökét éreztem az oldalamba fúródni, mégis könnyeztem. De a könnyek közepette se felejtettem el, hogy a "szerintem" a legfontosabb szavunk, ha fejlődni akarunk. Ennek az elfeledtetéséhez szerencsére nem elég az ösztöke...  

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyiwood.blog.hu/api/trackback/id/tr42494051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna033 2010.12.05. 13:14:50

Igazad van Cita. Tiszta hülyének néznek minket. De ettől még én is szeretem az X-faktort. És jó lenne, ha mindenki tudná, az ő véleménye nem több, mint egy vélemény a sok közül. Az én életem is tele van dühöngőkkel. És mindig bunkók is mellé. Gondolom, a kettő összefügg. Írtam egy csomó privát üzenetet, más oldalon is, kíváncsi vagyok, mások is ezt tapasztalják? Megerősítés kéne. Tőled már megkaptam. Majd kiderül, sokan vagy kevesen vagyunk, akik ismerik a saját korlátaikat. Mondjuk, semmi nem fog változni néhány visszaigazolástól, de mégis várom őket. Néha kell a tudat, nem vagyok egyedül.

gagyiwood 2010.12.05. 13:48:21

Annám, fürge voltál megint! Jó, hogy megint hasonlóan látjuk a kérdést. De mi a manónak kellett megerősítésért írnod idegeneknek? Nem vagy te annyira bizonytalan, már ismerlek. Illetve, ismerni véllek. Ha viszonylag sokan értenek egyet veled, attól még a körülötted lévő bunkók továbbra is zavarni fognak. Vagy beállsz közéjük, ugatni, vagy kívülről nézed, és zavarni fog. Én nem látok harmadik megoldást...

robertpatt 2010.12.08. 15:00:05

A Norbi egy segfej! Nem is énekel, csak úgy csinál mint aki tud. Jácca az agyát és a sok tökalsó beveszi. Az egész müsor egy nagy szar! Egyetlen jó nő sincs sehol. Veca is dagadt, se dereka, se valaga. Mit akar egy ilyen tehén a szinpadon? Aki ilyen fost néz szombaton az szerencsétlen lúzer nincs hova mennie bulizni.

gagyiwood 2010.12.10. 08:34:53

Robert Pattinsonhoz van szerencsém? Mert amilyen megfellebbezhetetlen véleményeket nyomsz az arcunkba, legalább férfiszépség vagy. Intelligens nem vagy, ha lennél, ilyeneket nem írnál. Ne aggódj, te is fel fogsz nőni egyszer. Ha hatvan évesen, akkor... akkor. Hová sietnél? Olyan klassz kis mocskolódni való világ van, kiélheted magad, míg megőszülsz és összetöppedsz. Ja, az összetöppedni szót érted? És a megfellebbezhetetlent? A végén még túlterheltem szegény alig használt agyadat...
süti beállítások módosítása